SİPARİŞLER
Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:
1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.)
2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Sepete git' butonuna tıklayabilirsiniz.
3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, kampanya kodu alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.
4- Kargo adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.
5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.
6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır!
Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız.
1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme mesajı
2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i
İPUCU: Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Siparişiniz faturalandırılmamış ise; sağ tarafta aktif olan iptal butonunu tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Kargoya teslim edilen siparişlerinizde iptal yapılamamaktadır. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.
Misafir üye olarak gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz ile ilgili iptal talebinizi ise 0850 460 69 78 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek iletebilirsiniz.
Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.
1. Ürünü sepete ekleyin.
2. Sipariş özetinin hemen altında “Kampanya Kodu” alanına gidin.
i. Kuponunuz varsa seçin ve “Uygula” butonuna basın.
ii. Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.
İPUCU:
1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılır.
2. Bazı kampanyalarımızda, seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.
Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.
Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı sitemiz üzerinden değişim sürecimiz yoktur. Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz.
Değişimini yapmak istediğiniz ürünün mağazalarımızda da stoğunun bulunması durumunda, size en yakın mağazamızdan değişim yapabilirsiniz. Güncel stok bilgililerimize Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ulaşabilirsiniz.
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişinizde iptal butonu aktif değil ise;faturalandırılmış olup iptal yapılamaz.
• Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz.
• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.
Siparişinizin iptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen mesajdan öğrenebilirsiniz.
Sorularınız için bizimle 0850 460 69 78 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.
Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:
1-Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.
2- İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde, ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip geri gönderin.
Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa, bizimle 0850 460 69 78 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.
Sitemizden satın aldığınız ve kullanım sonrası arızalanan ürünler için hizmet süremiz 6 aydır.
Arızalı olması sebebiyle tarafımıza gönderilecek ürünlerde gerekli incelemenin yapılması için analiz süresi 20 ila 30 iş gündür.
Ürününüzün inceleme alınması için, Türkiye' deki size en yakın mağazamızı siparişe ait sevk irsaliyeniz ve ürününüz ile birlikte ziyaret edebilirsiniz. Bulunduğunuz yerde mağazamız yok ise ürününüzü depo adresimize göndererek incelemeye alınmasını sağlayabilirsiniz.
Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerin inceleme işlemleri sadece mağazalarımız aracılığı ile yapılmaktadır. Ürünlerin incelemeye alınabilmesi için için en yakın mağazaya teslim edilmesi gerekmektedir.
Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;
* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olup olmadığı,
* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,
* Kartınızın son kullanma tarihini,
* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,
* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,
* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,
* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.
E BÜLTEN
KARGO VE TESLİMAT
Siparişleriniz kargoya verildiğinde, tarafınıza gönderilen kargo takip linki ile siparişinizi takip edebilirsiniz. Siparişinizin durumunu hesabınıza giriş yaparak da görebilirsiniz.
Soru ve görüşleriniz için iletişim sayfamızdan veya 0850 460 69 78 No'lu Müşteri Hizmetleri hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.
Siparişinizi oluşturduktan sonra çıkan bilgilendirme sayfasında belirtilen tarih aralığında teslim edilir.
Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılır.
Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.
Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz tarafımıza iade edilir. Ücret iade süreciniz başlatılır.
İADE
İade süresi elinize ulaştığından itibaren 30 gündür.
Ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo ile ÜCRETSİZ iade edebilirsiniz.
Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.
NOT: Kapıda ödeme yöntemiyle oluşturduğunuz siparişleriniz için iade kodu oluştururken iban bilginizi ve hesap sahibi bilgilerini ilgili alanlara doğru ve eksiksiz girmeniz gerekmektedir. Hesap bilgilerinizin eksik/hatalı iletilmesi, ücret iadenizin hesabınıza yatırılma süresinin uzamasına sebep olacaktır. Kapıda ödeme iadelerinde, kapıda ödeme hizmet bedeli iade edilmemektedir.
Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade işlemini 30 gün içerisinde Türkiye´deki size en yakın mağazalarımızdan yapabilirsiniz.
Ürün iadesi ve değişimi için kesinlikle ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
Mağazalarımızdan gün içinde bir sipariş için iade ve değişim yapabileceğiniz ürün sayısı 20 adet ile sınırlıdır.
Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir mağazamız bulunmuyor ise iade talebiniz için ürünü depo adresimize gönderebilirsiniz.
Ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo ile ÜCRETSİZ iade edebilirsiniz.
Anlaşmalı kargo firmalarımız dışında farklı kargo firmaları ile gönderim yapıldığı durumlarda paketler firmamız tarafından teslim alınmamaktadır.
Teslim alınmayan gönderileriniz, ilgili kargo firması tarafından kargo masraflarını göndericiye fatura ederek tekrar size teslim edecektir. Farklı ünvanlar ile anlaşmamız dışında gönderilecek paketler ve doğacak masraflar firmamız sorumluluğunda değildir.
İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
o Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
• Ürün iade şartlarına uygunsa 2-14 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
• Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
İadeniz tamamlanınca sms ve mail yoluyla bilgilendirme mesajı gönderilir. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
İPUCU:
lumberjack.com.tr taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
NOT: Kapıda ödeme yöntemiyle oluşturduğunuz siparişleriniz için iade kodu oluştururken iban bilginizi ve hesap sahibi bilgilerini ilgili alanlara doğru ve eksiksiz girmeniz gerekmektedir. Hesap bilgilerinizin eksik/hatalı iletilmesi, ücret iadenizin hesabınıza yatırılma süresinin uzamasına sebep olacaktır. Kapıda ödeme iadelerinde, kapıda ödeme hizmet bedeli iade edilmemektedir.HESABIM
ÖDEME
Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.
1. Ürünü sepete ekleyin.
2. Sipariş özetinin hemen altında “Kampanya Kodu” alanına gidin.
i. Kuponunuz varsa seçin ve “Uygula” butonuna basın.
ii. Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.
İPUCU:
1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılır.
2. Bazı kampanyalarımızda seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.
Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.
İndirim kuponları/kodları kampanya kullanım koşullarına uygun olarak kullanılmalıdır. İndirim kuponunuz belli bir harcama tutarında kullanıma açık olabilir. Örn: İndirim kuponunun alt limiti 100 TL ise, kargo bedeli hariç en az 100 TL'lik bir sepette kullanabilirsiniz.
•“Hesabım" sayfasına gidin.
•“Kayıtlı Kuponlarım“ sekmesinde indirim kuponlarınızı ve alt limitlerini görüntüleyin.
• Tüm koşulları sağladığınız halde kupon veya kodu kullanamıyorsanız durumla ilgili 0850 460 69 78 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da iletişim bölümümüzden e-mail göndererek bizimle irtibata geçin.
İndirim kuponunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz.
Sipariş verirken indirim kuponunun kullanılamaması durumunda:
• İndirim kuponunu yeni oluşturulacak farklı bir siparişinizde kullanabilirsiniz.
• Statüsü uygunsa ve istediğiniz ürünler hala satıştaysa mevcut siparişinizi iptal ederek indirim kuponu ile başka bir sipariş oluşturabilirsiniz.
Ödeme sayfasında, “Kredi Kartı” seçeneğini seçip kredi kartı veya banka kartınızın bilgilerinizi girdikten sonra alt kısımda yer alan “3D Secure ile Öde” seçeneğinin yanındaki kutucuğu işaretleyerek “Ödemeyi Yap” butonuna bir sonraki adım olan 3D Güvenli Ödeme' ye yönlendirileceksiniz. Bu sayfada alışverişinize ait bilgilerle birlikte "kişisel güvenlik mesajınız (PAM)" ekranda gözükecektir. Bu mesaj sadece siz ve kartınızı size gönderen banka tarafından bilinmektedir. Mesajın ekranda gözüküyor olması kartı tarafınıza gönderen bankanın web sitesine güvenli olarak bağlandığınızı göstermektedir.
Bu sırada kredi kartınızın ait olduğu banka sistemlerinde kayıtlı cep telefonunuza bankanız tarafından tek kullanımlık SMS bilgisi iletilecektir. Cep telefonunuza gelecek mesaj içeriğinde işlemi doğrulamakta kullanacağınız şifreniz ve şifrenin ait olduğu işlem kodu yer alacaktır. "Kişisel Güvence Mesajı" nın size ait olduğunu kontrol ettikten sonra bu şifreyle sisteme kendinizi tanıttığınızda işlem tamamlanacaktır. Siz şifre girişi yapmadan alışveriş tamamlanmaz. Şifrenin onaylanması ile ödeme işleminiz tamamlanacak ve siparişiniz oluşturulacaktır. SMS ile gelen şifrenizi 3 dakika içinde kullanmanız gerekmektedir. Aksi halde şifreniz geçersiz olacaktır. Şifrenin geçersiz olması halinde söz konusu ekrandan ikinci bir şifre daha isteyebileceksiniz. Bu şifrenin geçerlilik süresi ise 5 dakika olacaktır. Bir alışveriş işlemi esnasında, en fazla 3 farklı SMS talep edilebilecektir. Aynı şifrenin 3 defa hatalı girilmesi durumunda ise, işleminiz tamamlanamayacaktır. Cep telefonu bilginiz banka sisteminde kayıtlı değilse veya yukarıdaki işlemleri yapmanıza rağmen bir problem yaşıyorsanız lütfen bankanız ile irtibata geçiniz.