SİPARİŞLER
Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:
1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uygun olacağını düşündüğünüz doğru bedeni seçerek "Sepete Ekle" butonuna tıklayın (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.).
2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir ya da siparişinizi tamamlamak için "Sepete Git" butonuna tıklayabilirsiniz.
3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz varsa Kampanya Kodu / Kupon" alanına yazarak "Uygula" butonuna basın. Sonraki adıma geçmek için "Sepeti Onayla" butonuna basın.
4- Teslimat Seçenekleri alanında tercih ettiğiniz teslimat adresini seçtikten sonra ödeme adımına geçebilirsiniz.
5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.
6- "ÖDEMEYİ TAMAMLA" butonuna tıklayın, siparişiniz oluşturuldu!
Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargo Takip" başlığından takip edebilirsiniz. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş ve cep telefonunu numaranızı girerek sipariş sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz.
Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız;
1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme mesajı ,
2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ile kargo firmasından da bilgi mesajı tarafınıza ulaşacaktır.
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş ve cep telefonu numaranızı girerek sipariş sayfanızdan iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Henüz faturası kesilmemiş siparişinizin "İPTAL" butonu aktif olacağı için iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişinizin faturası kesilip kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımlarını izleyin.
Onaylanan sipariş içeriğinde değişiklik yapamıyoruz. İptal butonu aktif olan siparişinizi iptal edebilir, yeni almak istediğiniz ürünler ile yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişinizde iptal butonu aktif değil ise; faturalandırılmış olup iptali yapılamaz.
• Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz.
• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.
Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.
1. Ürünü sepete ekleyin.
2. Sepeti Onayla “Kampanya Kodu / Kupon” alanına gidin.
* Kuponunuz varsa ""Kampanya Kodu / Kupon" ifadesinin yanındaki " + " simgesine tıklayarak kayıtlı kupon/lardan seçin ve “Uygula” butonuna basın.
* Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.
Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.
İPUCU:
1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılabilir.
2. Bazı kampanyalarımızda seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.
3. Sepette ekstra indirim olan kampanyalı ürünlerde, kupon kullanmayı tercih etmeniz durumunda ürüne ait kampanyalar iptal olur ve ürün fiyatından sadece kupon tutarı düşülür. Ürün kampanyaları ve kupon aynı anda kullanılamamaktadır.
Ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı sitemiz üzerinden değişim sürecimiz yoktur. Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. Değişim yapmak istediğiniz ürünler için FLO ve Lumberjack mağazalarımızda stoğu bulunması durumunda size en yakın mağazamızdan değişimini yapabilirsiniz.
Güncel stok bilgilerimiz için Müşteri Hizmetleri kanallarımız üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.
Kargo paketinde veya üründe hasar varsa ya da paket adedi yanlışsa:
1- İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde, ürünü/kutuyu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip geri gönderin.
2- Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturun.
3- Teslim aldıktan sonra fark edilen durumlarda ise, “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin. Kargo paketinizin üzerinde bulunan e-irsaliyesi/fatura ile birlikte "Hasarlı Ürün" işaretlemesi yaparak, satıcı adresine iade gönderimlerinizi gerçekleştirmelisiniz.
Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa, bizimle sipariş numaranız ile "İletişim" bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.
Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
2. Kargo görevlisine "Tutanak" tutturun.
3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte geri gönderin.
4. Durumla ilgili sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapılacaktır.
* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olup olmadığını,
* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,
* Kartınızın son kullanma tarihini,
* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,
* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,
* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,
* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.
Oluşturduğunuz bazı siparişler sistemimiz tarafından riskli bulunduğu zaman veya diğer iptal nedenlerinin söz konusu olması halinde güvenliğiniz nedeniyle otomatik olarak iptal edilebilir. İptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen e-mail ya da SMS'ten öğrenebilirsiniz.
Sorularınız için sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Ürünler Lumberjack kolisinde/poşetinde gönderilmektedir. Size gelen üründe yer alan firma ile ürün detay bilgisinde yazan firma adı aynı ise problem yoktur.
Hediye paketi ve notu uygulaması bulunmamaktadır.
Ürün/lerimiz için satış sonrası hizmet süremiz 6 aydır. Ürününüzün incelemeye alınması için Türkiye' deki size en yakın mağazamızı e-irsaliyeniz ve ürününüz ile birlikte ziyaret edebilirsiniz. Bulunduğunuz yerde FLO ya da Lumberjack mağazamız yok ise ürün inceleme koşulları ile ilgili 0850 460 56 55 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan destek alabilirsiniz.
Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerin inceleme işlemleri sadece FLO ve Lumberjack mağazalarımız aracılığı ile yapılmaktadır. Ürünlerin incelemeye alınabilmesi için en yakın mağazaya teslim edilmesi gerekmektedir.
Arızalı olması sebebiyle tarafımıza gönderilecek ürünlerde gerekli incelemenin yapılması için analiz süresi 14 iş günüdür.
İnceleme sonucunda ;
• Uygulanacak işlem tedarikçi firmanın vereceği rapora göre belirlenir.
• Üründeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” olarak tespit edilirse, herhangi bir işlem uygulanmadan geri gönderilir.
• Ürün kaynaklı arıza/kusurlarda üretici firma kararına göre aşağıdaki 3 alternatiften biri uygulanır.
o Onarım
o Değişim
o Ücret İadesi
İPUCU: Arızalı ürünle birlikte orijinal kutusu, aksesuarları, ürüne ait tüm parçalarını göndermeyi unutmayın.
KARGO VE TESLİMAT
Satın aldığınız ürünler, ürün detay sayfasında belirtilen "Tahmini Kargoya Teslimat" tarih aralığında kargo firmasına teslim edilir.
Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılır.
Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargo Takip" linkinden takip edebilirsiniz.
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “ Sipariş kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. Bu SMS ve bilgi maili geldikten sonra kargonuzu aşağıdaki alanlardan takip edebilirsiniz.
1- Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden.
2- lumberjack.com.tr'de yer alan "Hesabım" bölümünden "Siparişlerim" sekmesinde bulunan "Kargo Takip" başlığından.
3- Üye değilseniz; "Sipariş Takibi" bölümünden sipariş ve cep telefonu numaranızı girerek sipariş sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz.
Soru ve görüşleriniz için iletişim sayfamızdan bize ulaşabilirsiniz.
Ürünlerimiz için 750 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz olup 750 TL altı siparişlerde ise kargo ücreti 39,99 TL ' dir.
Siparişinize ait kargo bedelini sepetinizden ve ödeme sayfanızdan kontrol edebilirsiniz.
Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi kargo şubesinden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
3 iş günü içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz tarafımıza iade edilir ve ücret iade süreciniz başlatılır.
İade süreciniz için detaylı bilgiye "İADE" başlığından ulaşabilirsiniz.
İADE
1. Ürünlerimiz için iade süresi fatura tarihi itibari ile 30 gündür.
2. Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. İade kargo kodu almak için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları takip edin.
3. Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması aracılığı ile iade edebilirsiniz.
4. Tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.
5. Kozmetik/ kişisel bakım ve iç giyim ürünleri, mayo, bikini;
• Ambalajı açılmamış
• Denenmemiş
• Bozulmamış
• Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.
6. Ürünler kullanılmış, yıpranmış ya da yıkanmış bir şekilde ulaşırsa size geri gönderilecektir. Bu durumda ücret iadesi yapılmayacaktır.
1. lumberjack.com.tr' de yer alan "Hesabım" bölümünden "Siparişlerim"e gidin.
2. “Sipariş Detayı” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin. İade kargo kodu alabilmeniz için siparişinizin "Sipariş Teslim Edildi" statüsünde olması gerekir.
3. Üye değilseniz; "Sipariş Takibi" bölümünden sipariş ve cep telefonu numaranızı girerek sipariş sayfanızı görüntüleyebilirsiniz.
4. “Kolay İade” butonuna basın.
5. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.
6. Kargo seçiminizi yapın.
7. Ekranda çıkan iade kargo kodunuz "Siparişlerim" sayfasından ve kayıtlı telefon numaranıza gönderilen SMS'ten de ulaşabilirsiniz.
8. İade edilecek ürünlerle birlikte e-irsaliye/faturanızı tek bir pakete koyun.
9. Paketi iade kargo koduyla birlikte 10 iş günü içinde kargoya teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez. 10 iş gününü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.
Satın alınan ürünlerin iade süresi, faturalanma tarihi itibari ile 30 gündür.
İPUCU: Teslim aldığınız ve "Teslim Edildi" statüsüne gelmeyen siparişleriniz için "Teslim Aldım" butonunu kullanarak siparişinizin durumunu güncelleyebilir iade kodunuzu oluşturabilirsiniz.
Teslim aldığınız siparişinizin, faturalama tarihi itibariyle 30 gün içerisinde iade, 60 gün içerisinde değişim işlemini FLO ve Lumberjack mağazalarımızdan yapabilirsiniz. Size en yakın mağazamıza ulaşmak için tıklayınız.
Üye kullanıcıysanız; lumberjack.com.tr 'de yer alan "Hesabım" bölümünde "Siparişlerim" sekmesinden,
Üye olmadan verilen siparişlerde ise; "Sipariş Takibi" bölümünden sipariş ve cep telefon numaranızı girerek sipariş sekmesinden,
Aynı zamanda kolay iade talebi oluşturduktan sonra üyelik mail adresinize gönderilen bilgilendirme ve SMS içeriğinden de ulaşabilirsiniz.
Ürünlerimiz için faturalama tarihi itibariyle 30 gün içerisine iade, 60 gün içerisinde mağazalarımızdan değişim yapabilirsiniz. Trendyol, Hepsiburada, N11 vb. satış kanalları aracılığıyla satın alınan ürün/ler için FLO ve Lumberjack mağazalarımızdan değişim yapılmaktadır ancak iade işlemi yapılamamaktadır.
Ürün iadesi ve değişimi için kesinlikle ürünün e-irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
FLO ve Lumberjack mağazalarımızdan gün içinde bir sipariş için iade ve değişim yapabileceğiniz ürün sayısı 20 adet ile sınırlıdır.
Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir FLO ya da Lumberjack mağazamız bulunmuyor ise, iade kodu alarak ürününüzün iade sürecini başalatabilirsiniz. İade kodu oluşturma adımları ile ilgili detaylı bilgiye "İade işlemini nasıl yapabilirim?" bölümünden ulaşabilirsiniz.
Size en yakın mağazamıza ulaşmak için tıklayınız.
İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
• Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
• Ürün iade şartlarına uygunsa 14 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
• Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
İadeniz tamamlanınca sms ve mail yoluyla bilgilendirme mesajı gönderilir.Kredi / debit karta yapılan iade tutarınızın hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişebilir.
İPUCU: lumberjack.com.tr taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
"Kolay İade Kodu" aldığınız ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firması aracılığıyla ÜCRETSİZ olarak iade gönderebilirsiniz.
İade kodu alınmadan kargo ile gönderilen siparişler için kargo ücreti, müşterilerimiz tarafından ödenmektedir. Ayrıca anlaşmalı kargo firması dışında farklı kargo ile gönderim yapıldığı durumlarda paketler firmamız tarafından teslim alınmamaktadır.
Teslim alınmayan gönderileriniz, ilgili kargo firması tarafından kargo masraflarını göndericiye fatura ederek tekrar size teslim edecektir. Farklı ünvanlar ile anlaşmamız dışında gönderilecek paketler ve doğacak masraflardan firmamız sorumluluğunda değildir.
NOT: İade gönderimlerinde anlaşmalı kargo firma bilgisini "Kolay İade" adımında görüntüleyebilirsiniz.
HESABIM
ÖDEME
Ürünlerimiz için kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.
1. Ürünü sepete ekleyin.
2. Sepeti Onayla “Kampanya Kodu / Kupon” alanına gidin.
* Kuponunuz varsa ""Kampanya Kodu / Kupon" ifadesinin yanındaki " + " simgesine tıklayarak kayıtlı kupon/lardan seçin sonra “Uygula” butonuna basın.
* Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.
Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.
İPUCU:
1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılabilir.
2. Bazı kampanyalarımızda seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.
3. Sepette ekstra indirim olan kampanyalı ürünlerde kupon kullanmayı tercih etmeniz durumunda ürüne ait kampanyalar iptal olur ve ürün fiyatından sadece kupon tutarı düşülür. Ürünlerin kampanyaları ve kuponlar aynı anda kullanılamamaktadır.
İndirim kuponları/kodları kampanya kullanım koşullarına uygun olarak kullanılmalıdır. İndirim kuponunuz belli bir harcama tutarında kullanıma açık olabilir. Örn: İndirim kuponunun alt limiti 100 TL ise kargo bedeli hariç en az 100 TL'lik bir sepette kullanabilirsiniz.
•“Hesabım" bölümüne gidin.
•“İndirim Kuponları“ sekmesinde indirim kuponlarınızı ve kullanım detaylarını görüntüleyin.
• Tüm koşulları sağladığınız halde kupon veya kodu kullanamıyorsanız durumla ilgili iletişim bölümümüzden e-mail göndererek bizimle irtibata geçin.
Sipariş verirken indirim kuponunun kullanılamaması durumunda:
• İndirim kuponunu yeni oluşturulacak farklı bir siparişinizde kullanabilirsiniz.
• Statüsü uygunsa ve istediğiniz ürünler hala satıştaysa mevcut siparişinizi iptal ederek indirim kuponu ile başka bir sipariş oluşturabilirsiniz.
* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olup olmadığını,
* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,
* Kartınızın son kullanma tarihini,
* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,
* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,
* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,
* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.